Pyhäjoen Kuitu Oy
Julkaisupäivä: 15.11.2023

Pyhäjoen Kuitu Oy ilmoittaa iloisesti, että joulun kunniaksi se lahjoittaa asiakkailleen nopeamman internet-yhteyden. Tämä ainutlaatuinen ele korostaa yhtiön sitoutumista asiakkaidensa digitaalisen elämänlaadun parantamiseen.

Pyhäjoen Kuitu Oy, joka on tunnettu luotettavasta ja nopeasta laajakaistapalvelustaan, ilmoittaa tänään, että se tuplaa asiakkaidensa 100M/100M laajakaistayhteyden 200M/200M nopeuteen maksutta. Nopeus nostetaan asiakkaille 1.12.2023. Tämä päivitys on pysyvä, eikä siitä aiheudu asiakkaille lisäkustannuksia.

”Me PyhäKuidussa uskomme, että nopea ja luotettava internet-yhteys on tärkeä osa jokapäiväistä elämää. Tämän päivän Suomessa, missä etätyö, verkkokoulutus ja digitaalinen viihde ovat yhä tärkeämpiä, haluamme varmistaa, että asiakkaamme voivat nauttia nopeammasta ja sujuvammasta nettiyhteydestä”, sanoo Sauli Mankinen, Pyhäjoen Kuidun toimitusjohtaja.

Tämä päivitys parantaa asiakkaiden internet-kokemusta, sekä osoittaa PyhäKuidun sitoutumisen tarjota lisäarvoa asiakkailleen ilman lisäkustannuksia. Tämä on erityisen merkittävää aikana, jolloin monet yritykset valitsevat hintojen korottamisen.

”Olemme ylpeitä voidessamme tarjota tämän lahjan asiakkaillemme. Se on tapamme sanoa kiitos luottamuksesta ja tuesta, jota olemme saaneet yhteisöltämme”, Sauli Mankinen jatkaa.

PyhäKuidun asiakkaat voivat odottaa nopeamman yhteyden aktivoituvan automaattisesti ilman, että heidän tarvitsee tehdä mitään. Tämä päivitys on osa yhtiön jatkuvaa pyrkimystä tarjota parasta mahdollista palvelua ja tukea asiakkaidensa digitaalista elämäntapaa.

Hyvää joulua ja riemukasta uutta vuotta toivottaa PyhäKuitu!

Lisätietoja:
Pyhäjoen Kuitu Oy